El president del Lleida Esportiu, Luis Pereira, i l’adjunt a Presidència, Marc Torres, han remarcat la feina de recuperació de la massa social i de totes les demostracions que durant la temporada 2023-2024 han evidenciat la reconnexió amb tota l’afició, la ciutat i el territori de Lleida. El fet d’haver comptat amb una mitjana de 4.000 espectadors als partits al Camp d’Esports, la quantitat de samarretes cada cop més visibles arreu i l’èxit del programa de visites escolars són factors fonamentals que reforcen la idea i la voluntat del projecte de gestió: retornar la il·lusió, el sentiment de pertinença i l’orgull amb l’equip i el seu escut.
Després d’una temporada que, en l’àmbit esportiu, ha suposat fer una gran millora i un pas endavant fins a les portes de l’ascens, el director de l’Àrea Esportiva, Raúl Fuster, ha dit que queda el pòsit del treball extraordinari comandat pel tècnic Ángel Viadero i el valor enorme d’haver lluitat un títol com ho han fet els jugadors blaus, amb compromís, actitud, bon joc i sempre situats, des del partit 2 al 34, al capdavant de la classificació. Amb una vocació ambiciosa, però realista ja es treballa a definir el cos tècnic i el grup de jugadors que han de conformar un equip dinàmic per a defensar l’ascens durant la 24/25.
El club està reforçant especialment tota l’àrea de màrqueting per tal de potenciar sinergies amb el teixit empresarial i aconseguir fer créixer el nombre de patrocinadors i de marques que li donin suport, com ha fet Grup Pons durant el play-off. També s’està a punt d’acabar d’estructurar el deute, pendent de l’anterior gestió, amb Hisenda i Seguretat Social i d’iniciar tots els tràmits que han de permetre la reconversió en SAD, Societat Anònima Esportiva.