La reconeguda empresa de quarta generació especialitzada en la producció, elaboració i comercialització d’oli d’oliva i vins d’alta qualitat afegeix el futbol en l’aposta que fan per l’esport de proximitat, fins ara centrada en la promoció de l’automobilisme i l’atletisme. Una decisió motivada, segons Eduard Pons, pel fet d’haver detectat i rebut tota l’energia que es desprèn de la feina feta per la recuperació del Lleida Esportiu i de tot el que s’ha aconseguit fer revifar després de poc més de dos anys de l’actual gestió.
L’oportunitat d’un moment clau, com són els partits de la promoció d’ascens, ha decidit a aquesta potent marca lleidatana a comprometre’s, identificar-se i crear sinergies amb un projecte sòlid de proximitat i de gran vocació territorial en el que s’està treballant des del primer club de la ciutat, el Lleida Esportiu.
L’oliva, la vinya i el safrà conreats en un paratge privilegiat de les Garrigues són els que, aportant valor afegit al producte i combinant tradició amb tecnologia i modernitat, ofereixen uns olis i uns vins d’alta qualitat que s’exporten a més de 100 països d’arreu del món i que són cada cop més apreciats i més presents també en els mercats locals.
L’enoturisme, l’esport i la cultura en aquest paisatge de l’Albagés són altres dels atractius que acompanyen avui en dia el treball fruit de quatre generacions.
Generar sentiment de pertinença de Lleida, per Lleida i des de Lleida és un dels objectius en el que Pons i el club blau es reconeixen i en el que miraran d’incidir de manera conjunta per assolir els màxims èxits possibles de futur i durant el play-off.
Gràcies pel vostre reconeixement i suport, Pons!!